søndag 1. mars 2009

Gym uke 10, fredag!

Her skriver dere inn resultatet for fredag!

13 kommentarer:

estafany : ) sa...

Heii alle sammen ;) ossen går det
savner dere veldig
Vegard ossen kan du sende bildene til meg??


hilsen estefany

foresten jeg går på en veldig kjedelig skole!! dere er best

Vegard sa...

Kan prøve å sende de på MSN en dag!

Lene sa...

Gikk til bunnpris 4 min.

Ann-Chatlott^^, sa...

Jeg gikk i fra bunnpris til skolen:4min
Jeg var ute i 40min
Og =44min

trym sa...

Jeg hadde litt dårlig tid for jeg skulle på hytta så det ble 0 min

Fikkelikken sa...

Gikk til og fra skolen:45min
Var ute:60min

Tilsammen:105min

Morra di ;D sa...

30 min :)

t0nj3 sa...

til,fra skolen ; 30 min .
var ute i 60 min .

= 90 min !

Håndballjenta sa...

gikk til skolen : 15
gikk hjem fra skolen:15 min
løp ute: 10 min

tilsammen : 40 min

Diddi sa...

Gikk til og fra skolen: 35 :S
Gikk inni Obs: 45
Var ute å lekte: 25

hissigProppen :D sa...

Gikk til og fra skolen : 20min tils.
Løp ute 10 min.
TILSAMMEN 30 min

Sondre sa...

jeg gikk hjem det tok halv time!

Øyvind sa...

gikk til og fra skolen: 15 min